نایلکس‌ها یکی از پر مصرف‌ترین محصولات پلاستیکی بر پایه پلی اتیلن سنگین هستند که در صنایع و مصارف خانگی به کار می‌روند. این دسته از محصولات یا فیلم‌های پلاستیکی، سبک بوده، مقاومت کمتری نسبت به ضربه و ساییدگی داشته و شفافیت کمتری هم دارند. مصارف این محصولات بسیار زیاد بوده و به همین دلیل هم بیشتر به صورت عمده تولید می‌شوند. در همین راستا در ادامه این مطلب به توضیح فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نایلکس کیلویی و کاربردهای آن پرداخته شده است.

قیمت نایلکس عمده

قیمت نایلکس کیلویی یا نایلکس عمده به موارد بسیاری مانند مواد به کار رفته، میزان مقاومت، ابعاد سفارش داده شده و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. به طور معمول برای تولید نایلکس‌های مانند نایلکس‌های رکابی که در فروشگاه ها، میوه فروشی‌ها و بسیاری کسب و کارهای دیگر استفاده می‌شود، از مواد مرغوب پتروشیمی یا ضایعات درجه ۲ و ۳ استفاده می‌شود. نایلکس‌هایی که با مواد پتروشیمی درجه ۱ تهیه شده باشند، طبیعتا قیمت بالاتری داشته و افراد برای تهیه آن‌ها باید هزینه بیشتری کنند. قیمت نایلکس امروزه به نوسانات قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی داشته و نمی‌توان برای آن محدوده قیمت مشخصی در نظر گرفت.

تفاوت نایلکس های درجه ۱ با درجه ۲ و ۳

به طور معمول نایلکس‌هایی که مات بوده و رنگ کدری دارند، از مواد درجه ۲ و ۳ و ضایعات پتروشیمی تولید شده اند. در بیشتر موارد، اگر مواد دیگری به نایلکس اضافه نشده باشد، نایلکس‌های درجه ۲ و ۳ بوی نامطبوعی هم داشته و می‌توانند برای مشتریان ناراحتی ایجاد کنند. در مقاومت و کیفیت نایلکس‌های درجه ۱ و درجه ۲ یا ۳ تفاوت چندانی دیده نمی‌شود و هر چه ضخافت نایلکس بیشتر باشد، مقاومت آن هم بیشتر خواهد شد. بیشترین میزان تفاوت در این نایلکس‌ها را می‌توان در ظاهر آن‌ها و بوی پلاستیک مشاهده کرد.

بوی پلاستیک را می‌توان با افزودن برخی از مواد اضافه از بین برد و برای رنگ بد آن هم می‌توان از مواد رنگی استفاده کرده و پلاستیک را رنگی کرد. اما بیشتر میوه فروشی‌ها یا فروشگاه‌هایی که با مواد غذایی سر و کار دارند از پلاستیکی‌های درجه ۱ استفاده می‌کنند. قیمت نایلکس عمده درجه ۱ نسبت به درجه ۲ و ۳ کمی بیشتر بوده و برای همه کسب و کارها مناسب نیست.

قیمت چاپ نایلکس عمده

سفارت نایلکس عمده در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف امکان‌پذیر بوده و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه یا کسب و کار خود، این نایلکس‌ها طراحی کرده یا در رنگ‌های مختلف تهیه کنند. به طور معمول کسب و کارهایی مانند لباس فروشی، فروشگاه لوازم آرایشی و… برای مقرون به صرفه‌تر شدن هزینه‌های تهیه نایلکس، از نایلکس‌های درجه ۲ و ۳ رنگی استفاده می‌کنند. اما فروشگاه‌های زنجیره ای، رستوران‌ها و سایر کسب و کارهای بزرگ تر، روی نایلکس‌ها تبلیغات یا لوگوی خود را چاپ می‌کنند.

قیمت چاپ بر روی نایلکس هم مانند قیمت نایلکس عمده به موارد بسیاری مانند تعداد رنگ‌های استفاده شده، میزان چاپ و روش چاپ بستگی دارد. پس از ارسال لوگو یا طرح درخواستی مشتری برای چاپ روی پلاستیک، هزینه‌های مورد نیاز برای تهیه پلاستیک‌های چاپی عمده محاسبه شده و بهترین روش چاپ به آن‌ها اطلاع داده می‌شود. هر چه تعداد رنگ‌های چاپ بیشتر بوده و طرح بزرگ‌تر باشد، هزینه چاپ بر روی پلاستیک هم بالاتر خواهد رفت.

سخن پایانی

قیمت نایلکس امروز به فاکتورهای مختلفی مانند مرغوبیت مواد پتروشیمی به کار رفته در نایلکس، ابعاد و نوع نایلکس، ضخامت آن و همچنین نوسانات قیمت مواد اولیه بستگی داشته و نمی‌توان قیمت ثابتی در نظر گرفت. افرادی که کسب و کار بزرگتری داشته و می‌خواهند آن را گسترش بدهند، می‌توانند بر روی این پلاستیک‌ها چاپ عمده انجام بدهند. برای اطلاع از هزینه نایلکس عمده یا هزینه نایلکس کیلویی روز می‌توانید همین امروز با آذین پلاست کیمیا تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست