حفظ کیفیت محصولات  همواره یکی از موارد قابل توجه برای کشاورزان بوده است. یکی از رایج‌ترین روش‌های مراقبت از محصولات کشاورزی، استفاده از نایلون کشاورزی مشکی است. پلاستیک مشکی کشاورزی بر پایه‌ی پلی‌اتیلن ساخته شده و در صنعت کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد. به دلیل کاربرد گسترده،  کیفیت و نیز قیمت نایلون کشاورزی مشکی از عوامل مهمی‌است که کشاورزان به آن توجه می‌کنند. در ادامه این مقاله از شرکت آذین پلاست کیمیا همراه ما باشید تا عوامل تاثیرگذار در کیفیت و قیمت پلاستیک مشکی کشاورزی را بررسی کنیم.

انواع نایلون کشاورزی مشکی

جهت خرید نایلون‌های کشاورزی مشکی، اطلاع از محصولات موجود در بازار و کاربرد آنها، نکته مهمی به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی انواع نایلون کشاورزی مشکی می‌پردازیم:

  • مالچ پلاستیکی سیاه

 نایلون مالچ پلاستیکی سیاه  نایلونی است که بر روی سطح خاک به عنوان پوشش قرار می‌گیرد. در کشاورزی مدرن، نایلون مالچ به فناوری اصلی در تولید سبزیجات و غیره تبدیل شده است.

  • نایلون گلخانه

نایلون گلخانه یکی از انواع نایلون‌های کشاورزی است که در پوشش سقف و دیواره‌های گلخانه کاربرد دارد.

  • نایلون سیلویی

 نایلون سیلویی یا نایلون علوفه یکی از انواع نایلون‌های کشاورزی و یکی از راه‌های سریع و سودمند برای ذخیره سازی و حفاظت سیلاژ است.

  • نایلون ضدعفونی

 از فیلم‌های ضدعفونی کننده خاک برای کاهش تابش نور مستقیم خورشید و یا محافظت از خاک در برابر آفات، بیماری‌ها و باکتری‌های مضر استفاده می‌شود.

قیمت نایلون کشاورزی مشکی

گفتنی‌ست، برخی از رنگ‌های نایلون کشاورزی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. این تفاوت قیمت به علت خواص و ویژگی‌های مختلف هر یک از آن‌ها است. به طور کلی، قیمت نایلون کشاورزی مشکی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل کیفیت مواد اولیه، متراژ مورد نیاز، وجود افزودنی، طرح و رنگ سفارشی است. همه این موارد، می‌توانند در رقم نهایی نایلون سفارشی شما تاثیر گذار و تعیین کننده باشند.توجه شود، فروش نایلون عریض بر اساس وزن (کیلوگرم) انجام می‌شود، بنابراین هر چه عرض، ضخامت و عرض آن بیشتر باشد، قیمت نهایی افزایش می‌یابد. قیمت نایلون مشکی عریض به عوامل دیگری مانند برند سازنده، مواد اولیه، روند تولید، میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز بستگی دارد. ضروری‌ست در زمان خرید نایلون عریض مشکی به قیمت و مشخصات محصول دقت بالایی داشته باشید. برای خرید نایلون کشاورزی مشکی و استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار در کیفیت و قیمت نایلون کشاورزی مشکی

نکته مهم در تولید نایلون کشاورزی، افزودنی‌های ویژه و منحصر به ‌فردی است که جهت افزایش کیفیت و عملکرد آن به هر یک از لایه‌ها می‌توان افزود. از جمله افزودنی‌هایی که برای این نایلون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به افزودنی UV اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر محصول و مقاومت آن در برابر نور خورشید می‌گردد. به دلیل ارتباط مستقیم این نایلون‌ها با آفتاب، مواد شیمیایی، کودها و سم‌ها، این مواد را در زمان تولید به آن‌ها اضافه می‌نمایند تا سبب بالا رفتن مقاومت‌شان در برابر این گونه عوامل شوند.

نوع و مدل پلاستیک مشکی کشاورزی ، ضخامت و ابعاد مورد نظر مشتری، افزودنی‌های نایلون و موارد این چنینی، همگی در قیمت پلاستیک کشاورزی تاثیرگذار هستند. عوامل زیادی هم می‌تواند باعث تغییر وزن نایلون باشد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها کیفیت مواد اولیه و پنج لایه بودن نایلون‌های کشاورزی است. گفتنی‌ست، یک علت متفاوت که مربوط به خارج تولید هست، تغییر کردن و یا ثابت نبودن قیمت مواد اولیه است. بنابراین، معمولا برای نایلون‌های کشاورزی قیمت ثابتی نمی‌توان در نظر گرفت و باید استعلام آن را از شرکت‌های معتبر تولیدی گرفت. برای استعلام قیمت از شرکت آذین پلاست کیمیا، با متخصصان تماس حاصل فرمایید.

خرید پلاستیک مشکی کشاورزی

امروزه تولید و فروش نایلون کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است پلاستیک مشکی کشاورزی از جمله محصولات پرمصرف در بخش کشاورزی بوده که کاربردهای متنوعی دارد. کیفیت محصول، ضخامت نایلون، مقاومت و شرایط این چنینی از عوامل موثر در تعیین قیمت پلاستیک کشاورزی هستند. شما می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا پس از مشاوره رایگان،  پلاستیک مشکی کشاورزی مورد نظر خود را بسته به نیازهای خود و صنعتی که در آن مشغول به کار هستید، سفارش دهید.

جمع بندی

پلاستیک مشکی کشاورزی، نایلونی بر پایه پلی اتیلن است و در مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره شد، کشاورزان باید برای حفظ کیفیت محصولات خود، نایلون کشاورزی مشکی مورد نظر خود را تهیه کنند. در این مقاله با انواع کاربرد نایلون کشاورزی مشکی آشنا شدیم و عوامل متفاوت تاثیرگذار در کیفیت و قیمت نایلون کشاورزی مشکی بررسی کردیم. شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان شرکت آذین پلاست کیمیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست